nieuwspagina

Nieuwe Manager Marketing & Communicatie Betonvereniging

Auteur: Betonvereniging; Ferdinand Wieman (l) en Maikel Jagroep (r) 1 juli 2019 Laatste update 9 juli 2019

Op 1 juli 2019 is Ferdinand Wieman gestart als Manager Marketing & Communicatie bij de Betonvereniging. Hij vervult daarmee een nieuwe positie binnen de 92-jarige vereniging.

De vereniging is actief bezig met modernisering en professionalisering

Maikel Jagroep, directeur Betonvereniging, is zeer content met de indiensttreding van Ferdinand. “Als Betonvereniging zijn we actief bezig met de modernisering en professionalisering van onze vereniging. Wij willen innoveren en meer in contact staan met onze leden en stakeholders. Door onder andere beter in te spelen op hun wensen en behoeften en zichtbaarder te zijn. Om dat te realiseren hebben wij nu een enthousiaste verengingsprofessional met de ruime ervaring op het gebied van marketing, communicatie en events aangenomen. Ik ben ervan overtuigd dat Ferdinand Wieman, met zijn kennis en ervaring, van grote toegevoegde waarde zal zijn in de professionalisering en zichtbaarheid van onze vereniging.”

Moderne verenigingsprofessional

Ferdinand Wieman MSc (1983) heeft de afgelopen jaren onder andere als Manager Marketing & Events een grote bijdrage geleverd aan de kwaliteit en zichtbaarheid van DGBC en Duurzaam Gebouwd. Dit heeft hij gerealiseerd door de marketing en communicatie te professionaliseren én vele succesvolle events en opleidingen te organiseren. Daarna is hij onder andere nog op tijdelijke basis actief geweest als Manager Vereniging & Leden bij NLingenieurs. Ferdinand: “Ik vind het gaaf om met mijn kennis en ervaring van toegevoegde waarde te zijn bij hét kennisnetwerk voor de betonbouw.”

Betonhuis wenst Ferdinand Wieman veel succes met zijn nieuwe functie bij de Betonvereniging!

Kijk voor meer informatie over de vereniging op de website.